W związku z rozpoczynającym się sezonem turystycznym pracownicy Gminnego Centrum Informacji w Wolsztynie przy wsparciu reprezentanta Wolsztyńskiego Domu Kultury wybrali się do Centrum Handlowego Manhattan w Lesznie w celu przeprowadzenia kampanii promocyjnej Gminy Wolsztyn.
Stoisko Wolsztyna cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród zwiedzających. Klienci Centrum Handlowego chętnie przystawali, aby obejrzeć wyświetlany na komputerze film promocyjny „Wolsztyn inspiruje”, zapoznać się z folderami prezentującymi atrakcje turystyczne Wolsztyna oraz imprezy odbywające się podczas weekendu majowego i sezonu wakacyjnego.
Dla najmłodszych przygotowano specjalny kącik, przy którym można było usiąść i pomalować kolorowanki z wolsztyńskimi parowozami. Każde dziecko otrzymało drobny gadżet z emblematem wolsztyńskiej ciuchci: gwizdek, balonik, zakładkę do książki czy długopis.
Kolejna kampania już w następny weekend w Ostrowie Wielkopolskim w Galerii Ostrovia, w której pracownicy GCI zaprezentują walory turystyczne Wolsztyna podczas Targów Motoryzacyjnych.